Idaho Falls > Yellowstone National Park

21 augustus 2013 - Yellowstone National Park, West Entrance, Koa, Idaho, Verenigde Staten

Ontbeten op de patio van de camping: All you can eat pancakes voor USD 2,50!

Heerlijk. Alleen jammer van al die wespen.

Daarna ingepakt en op pad gegaan. Eerst boodschappen gedaan bij Walmart. Wat een verschrikkelijke grote winkel. Ons doel was onder andere vorken, want deze zaten niet in onze bestekla. Waarschijnlijk vergeten door de verhuurder.

Daarna op weg naar Yellowstone. Onderweg nog een omweg genomen via upper and lower Mesa falls - prachtige watervallen.
Onderweg gebeld om te reserveren in Yellowstone. Stel je voor dat we geen plek krijgen als we er aankomen. We hebben voor 2 nachten gereserveerd in Fishing Bridge. Wel werd gevraagd of we geen tent hebben of andere zachte delen. Met andere woorden; of we een  bear-proof RV hebben.
Bij de ingang van het park een pas gekocht voor een week.
De natuur in het park is zo mooi. Geweldig! Op weg naar de camping gestopt bij de Lower Geyser Basin; een terrein met geisers, bronnen en andere vulkanische activiteiten bekeken. De grootste geiser, Old Faithfull, lag verderop en hebben we maar even gelaten voor later. De tijd drong.
Rond 18.00 uur kwamen we aan op de camping. Toen we eenmaal in het park reden besloten we meteen dat 2 nachten tekort zou zijn. Dus bij aankomst direct voor 3 nachten geboekt. We liepen toch een dag voor op schema.

Weer eens pasta gegeten en om 21.15 uur ging het lampje uit. Lekker naar bed.