Miami

15 januari 2017 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Goede vluchten gehad; Amsterdam - Atlanta - Miami. Hele zit, maar prima gegaan.

Op het vliegveld van Miami stond iemand van Cruise Travel ons op te wachten. Tezamen met nog 6 anderen met een busje naar het hotel gebracht. 'S avonds nog door de stad (Miami Beach) en langs de boulevard gelopen.

De volgende dag met dezelfde groep georganiseerd naar de Everglades geweest. In zo'n boot met van die grote propellers achterop. Alligators gezien in het wild en in de opvang. Deze zijn uit de tuinen en zwembaden bij mensen gevist. Was een leuke excursie.

Einde van de middag / begin van de avond door de stad en langs het strand gewandeld. Lekker gegeten. We lagen weer vroeg. We zijn nog niet helemaal gewend aan het tijdsverschil van 6 uur.

Vanmorgen weer heerlijk ontbeten bij het zwembad. Straks uitchecken. Dan worden we weer opgehaald door Cruise Travel en gaan we naar Fort Lauderdale, naar ons schip (de Zuiderdam). Om 16.00 vertrekken we dan richting de Bahama's! We zijn er klaar voor en hebben er zin in.

Via deze link kun je zien waar het schip zich bevindt.

1. Cor kisemaker:
    15 januari 2017
    Ja mooi met die boor met propellers hé en hard hebben jullie ook die grote schildpadden gezien mooi stad maar het werd ons toen afgeraden om bepaalde wijken in te gaan nou dat liet je ook wel .en toen wij er waren veel bedelaars dat waren oud Vietnam strijders die aan hun lot werden achter gelaten maar we vonden het er wel mooi en wat een zit hé poe poe nou heel veel plezier geniet er van er is een helle boel te zien leker op zo een mooie bood goede reis tot hoorns gr van ons twee.
  2. Marion:
    15 januari 2017
    Ton heeft die schildpadden wel gezien ik niet. Ik heb wel een grote leguaan in de boom zien liggen.
    Ja, veel bedelaars. Helaas, dat zijn de nadelen van een grote stad.
    Groetjes terug!
  3. Astrid:
    15 januari 2017
    Goed begin van jullie trip!
    Op naar de loveboat :-)
  4. Ma:
    15 januari 2017
    Goed begin al veel gezien dus. Vandaag naar Rina geweest. Mooie hoekwoning op de zonkant heel leuk uitzicht! Nu de boot maar in ik hoor het wel weer. M. X.
  5. Wilma:
    15 januari 2017
    Geweldig! Prachtbegin van deze Droomreis! Heel veel plezier en geniet! Was ff gezellig vanmiddag met je ma Mont bij mijn ma in r nieuwe huisje!