Prosser > Boise

19 augustus 2013 - Boise City, Idaho, Verenigde Staten

BoiseVanmorgen besloten om niet naar Hell`s Canyon te rijden. Dit is te ver om. De afstanden zijn toch iets langer en nemen veel tijd in beslag. Met deze camper is 90 km per uur hard genoeg. We rijden door en hebben dan straks een dag langer in Yellowstone Park. Hier hebben we toch hele hoge verwachtingen van.

Onderweg viel niet veel te zien. Nog meer wijnvelden.

Rond half 6 aangekomen op de camping die ik thuis al had uitgezocht. We werden door een man op een golfkar begeleid naar de campingplaats. Keurige camping met mooie en schone sanitair. Tot rond 10 uur buiten gezeten. Het was heel erg warm en 's avonds koelde het heerlijk af. 's Avonds was het volle maan en de avond kleurde rood. Prachtig.

Onderweg door de tijdsgrens gereden van Pacific time zone naar Mountain time zone. De dag duurde zo een uur korter.

1. Marianne janse:
    22 augustus 2013
    donderdag 11uur op internet jullie reisverslag gelezen. Veel plezier nog en ben benieuwd naar vervolg. Ma.
  2. Ron en Betty:
    24 augustus 2013
    Nogmaals hoi,
    Even teruggelezen bij jullie...
    Las nl net in de krant van 'enorme brand on Yosemite Nat. Parc, noodtoestand uitgeroepen, reeds een week en 200 vierkante km groot. Maar jullie hebben ander Park op de route staan. doei