Kelowna > Hope

4 september 2013 - Hope, Canada

Vroeg in de ochtend wakker geworden van de regen. De ramen stonden open en Ton moest snel het raam bij zijn hoofd sluiten om te voorkomen dat hij een nat kussen kreeg.

Besloten om maar weer eens buiten de deur te ontbijten. En niemand mag raden waar .... ha ha.

Vertrokken met regen uit Kelowna. Tja, dat kan ook gebeuren. Maar we vertikken het om de korte broeken uit te trekken. Het was ook niet koud, dus het kon.
Onderweg in Penticton ontbeten en getankt.

Volgens mij zou het geen al te lange route worden. Maar dit viel nogal tegen.
Onderweg eerst veel fruitstandjes gezien. Dit is de omgeving van het fruit (Peachland). Wordt hier veel verbouwd, allerlei soorten.
De weg was nogal bochtig en steil. Dus het duurde iets langer dan gepland.
Vooral bij Manning National Park was dit het geval. Maar de route was prachtig. Zo groen en met veel uitzichten. Tja, ik val misschien in herhaling, maar het beste is het zelf te aanschouwen.

Rond 4 uur in Hope aangekomen. Camping had ik thuis al uitgezocht bij onze touroperator. En 10% korting gekregen met onze kortingsbon. We blijven Nederlander toch?
Lekker buiten gezeten, eerst koffie/thee/gebak en 's avonds pizza gegeten.
's Avonds lekker gedoucht. En omdat we weer wifi hebben alle reisverslagen online gezet en heerlijk gesurft op het net.

Het wordt 's avonds heel snel donker. Rond8 uur valt de avond.
En rond half 10 ging het bliksemen, onweren en regenen. Toen koelde het snel af.

Morgen naar onze laatste camping in White Rock en de volgende ochtend camper inleveren en naar huis ...........

Weltrusten!

1. Marianne janse:
    5 september 2013
    Fijne rit nog naar White Rock en genieten maar!